Zvaniet! No mums – dāvana!
т. +371 29-538-469
Igor Mann

Igors Manns

Mārketieris

Manā uztverē mārketologs ir mārketinga teorētiķis, bet praktiķis – mārketieris. Es esmu mārketieris kopš 1993. gada. Esmu bijis mārketinga komunikāciju menedžeris, mārketinga direktors, komercdirektors, reģionālais mārketinga direktors. Nozares, kurās esmu strādājis: agrobizness (augu aizsardzība), fotobizness, telekomunikācijas (no divām pusēm – iekārtu piegādātājs un sakaru operators), grāmatu bizness, nekustamie īpašumi ((b2c un b2b). Nožēloju tikai vienu… vajadzēja izmēģināt spēkus vēl vairāk nozarēs.

Interneta mārketieris

Ar interneta mārketingu sāku nodarboties 2009. gadā, bet vajadzēja – gadus desmit agrāk. Atzīstos, sākotnēji to nesaskatīju. Toties panāku – blokbasters LeadMachine.

Konsultants

Konsultēt sāku 1989. gadā. Man tas patīk. Tas patīk arī maniem klientiem. Kāpēc es esmu labs konsultants? Pirmkārt, man ir reti sastopams teorijas un prakses apvienojums. Par praksi jūs jau zināt, bet, ja runājam par teoriju, – esmu izlasījis vairāk nekā 1500 grāmatu, man ir zinātņu kandidāta grāds un septiņus gadus ilgs pasniedzēja stāžs Valsts Vadības universitātē (Sergo Ordžonikidzes vārdā nosauktā VVU) un Krievijas Ārējās tirdzniecības akadēmijā. Daudz zināšanu rada ne vien apmulsumu, bet arī sniedz daudz interesantu risinājumu.

Spīkers

Es esmu ļoti labs lektors, spīkers, ziņotājs, moderators. Es to zinu, jo allaž redzu klausītāju reakciju un cenšos iegūt atgriezenisko saikni no organizētājiem. Nav būtiski, vai tā ir 20 minūšu ilga uzstāšanās konferencē vai vienas dienas treniņš (atklāts vai korporatīvs) – lielisks rezultāts ir garantēts. Man ir 12 atklāto treniņu programmu un trīs korporatīvās programmas. Kāpēc programmas ir unikālas? Neviens cits tādas nelasa.

Autors

Rakstīt man patīk. Protams, es vēl neesmu pārspējis savus uzvārda brāļus – Tomasu Mannu un Heinrihu Mannu, taču pietuvojos viņiem. Lūk, manas grāmatas:
1. Маркетинг на 100%: как стать хорошим менеджером по маркетингу (2003)
2. PR на 100%: как стать хорошим PR-менеджером (2004)
3. Маркетинговая машина: как стать хорошим директором по маркетингу (2006)
4. Маркетинг. А теперь вопросы (2008)
5. Без бюджета (2009)
6. Арифметика маркетинга для первых лиц (2010)
7. Хороший год (2011)
8. Точки контакта (2012)
9. Возвращенцы (2013)
Apsolu, ka turpinājums sekos (būs vēl vismaz divas grāmatas).

Izdevējs

Patlaban izdevniecībā esmu «neguļošais akcionārs» un «zīmola sūtnis». Starta pozīcijā mēs visu dalījām uz trim, bet tagad, kā vien spēju, palīdzu grāmatu izvēlē, popularizēšanā un pārdošanā.

Видео с И. Манном