Alekseja Pašina pārdošanas treniņš
„Beidziet man zvanīt! Veiksmīgu pārrunu noteikumi mesendžeros un sociālajos tīklos"
Rīgā, tiešsaistē, 8.–9. jūlijā, no plkst. 10.00 līdz 13.30
Zoom platforma; būs ļoti daudz prakses
Jums šāda situācija ir zināma?
Jūsu klienti vairs neatbild uz zvaniem, un jūs nezināt, kā viņus atgūt
Cilvēki interesējas par preci/pakalpojumu, tomēr nepērk
Ilgi sarakstāties ar klientu, bet rezultātā viņš aiziet pie konkurenta
Neprotat pārdot un strādāt ar iebildumiem mesendžeros
Nezināt, kā turpināt dialogu, ja klients apklust
Neprotat parādīt, kādas ir priekšrocības sadarbībai ar jums, un zaudējat klientus
Ja atbildējāt ar „Jā" uz kaut vienu apgalvojumu,
šis treniņš noteikti noderēs gan jums personīgi, gan jūsu pārdošanas komandai!

90% klientu
klientu labprāt atbild uz ziņām, nevis uz zvaniem
par 40%
katru gadu palielinās mesendžeru auditorija
74% no pārdēvējiem
kas sāka izmantot mesendžerus, atzina, ka darījumu/pirkumu skaits ir palielinājies

Neļaujiet konkurentiem pārvilināt jūsu klientus! Esiet tur, kur ir jūsu klienti.

Būs noderīgi, interesanti un efektīvi! Būs daudz prakses. Apsolām!

Kam būs noderīga dalība
1
Pārdošanas komandu vadītājiem un to labākajiem menedžeriem + šo menedžeru palīgiem
2
Biznesa īpašniekiem
3
Topmenedžeriem
4
Biznesa konsultantiem
5
Koučiem
6
MLM uzņēmējiem
7
Attālinātās pārdošanas menedžeriem
8
Uzņēmējiem un līgumdarbiniekiem, kas savus pakalpojumus pārdod mesendžeros un sociālajos tīklos
Treniņa ieguvumi. Pēc tā jūs:
Iemācīsieties
Ieinteresēt klientus un mudināt viņus iepirkties mesendžeros.
Atgūsiet
Iepriekšējos klientus un palielināsiet jaunu klientu plūsmu.
Palielināsiet
Pārdošanas apjomu un apmierinātu klientu skaitu.
Iemācīsieties
Noteikt vajadzības un rūpēties par pircējiem.
Izveidosiet
Pārdošanas sistēmu, kas jūs padarīs par klientu magnētu.
Iemācīsieties
Veidot uzticēšanās pilnas attiecības ar Klientiem, saprotot pārdošanas nianses
mesendžeros.
Sapratīsiet
Kāpēc telefona pārdošanas tehnoloģijas bieži vien traucē pārdošanai mesendžeros.
Programma
Ievada daļa
Pārdošanas un pārrunu pamata principi sarakstē.
    Sagatavošanās
    • Ko jūs patiesībā pārdodat, pārdodot savu produktu?
    • Klienta vēlamā nākotne.
    • Pastiprinājuma metode.
    • Kam pārdodam. Loma. Gatavojam vērtību karti.
    Kontakta nodibināšana un uzticēšanās veidošana. Ar ko es runāju? Ko viņš grib? Ko
    darīt?
    • Uzticēšanās veidošana.
    • Kas ir svarīgi, uzsākot saraksti.
    • Kā nedrīkst uzsākt saraksti.
    • Labas sasveicināšanās piemēri.
    • Ko darīt, ja neizdevās iesaistīt sarunā.
    • Kā atbildēt uz ienākošu pasūtījumu.
    • Ko atbildēt, kad uzreiz prasa nosaukt cenu.
    • Kas palīdz kontakta veidošanā.
    • Ar ko sākt vēstuli, lai adresāts mūs sadzirdētu.
      Produkta prezentēšana. Kļūdas. Izdevīgums. Personalizēšana.
      • Kādas prezentācijas rada pretestību un iebildumus
      • Sarakstē runājam izdevīguma valodā
      • Prezentēšanas kļūdas
      • Noderīgi prezentāciju paņēmieni sarakstē
      • Kāpēc dažas prezentācijas sarakstē pat neskatās
      • Prezentācija, izmantojot storytelling
      • Kā neveidot smagnējas prezentācijas sarakstē
        Motīvu (vajadzību) noteikšana
        • Dažādos veidos nosakām pircēja tiešās un slēptās vajadzības, ievērojot sarakstes nianses
        • Kādi sarakstes jautājumi noteikti nav veiksmīgi
        • Noteikumi, kā noformulēt jautājumus, kas neļaus sarakstei „apklust"
        • Vajadzību noteikšanas paņēmieni, lai paātrinātu saraksti
        • Sarakstes piemēri.
        • Noskaidrojam, ar ko pabeigt tekstu, lai klients mums atbildētu: „Jā!"
          Noslēgums un darījuma slēgšana
          • Kvalificējoši jautājumi pēc prezentācijas.
          • Kā slēgt darījumu sarakstē
          • Menedžera bloki
          • Kāpēc vienkārša konsultācija sarakstē nav pārdošana
          • Piemēri, kā mudināt uz rīcību
          • Produkta piedāvājums: kā noformēt, ko piedāvāt
          • Piešķirt vai nepiešķirt atlaides? Kādā gadījumā?
          • Atlaižu piešķiršanas noteikumi
          • Seši darījumu slēgšanas paņēmieni, ko var izmantot sarakstē
          • Kā atpazīt pirkšanas signālus, lai nezaudētu klientu.
          Iebildumi un pretestība
          • Ar ko es runāju? Sākotnējā pretestība vai iebildums?
          • Četras tehnikas. Kā atbildēt uz iebildumiem sarakstē.
          • Patiess vai melīgs iebildums
          • Kā melīgu iebildumu pārvērst par patiesu?
          • Kas patiesībā slēpjas aiz „Dārgi" un „Es padomāšu"
          Pārliecināšana („skrūvēšana" līdz rezultātam)
          • Kāpēc „pārliecināšana" bieži vien ir „hroniska nepārliecināšana" sarakstē
          • Kādu iemeslu pēc darījums „noklust"
          • Kāpēc pārdevējs nezina, ko rakstīt klientam, lai pārliecinātu.
          • Ja sarakste ir iestrēgusi. Kā izmainīt savu rīcību.
          • Kas ir pārliecināšanas minimālā sistēma. Piemēri.
          • Dialoga „reanimēšanas" paņēmieni un frāzes\

          Būs noderīgi, interesanti un efektīvi! Daudz prakses. Apsolām!
          Par biznesa treneri

          Sertificēts pārdošanas un pārrunu treneris, praktiķis, grāmatas autors Aleksejs Pašins (Krievija).
          Vairāk nekā 15 gadu pieredze pārdošanā un uzņēmējdarbībā. Igora Rizova komandas
          dalībnieks.

          Alekseja Pašina attieksme pret pārdošanu: „Mēs nerunājam lieku, bet risinām klientu problēmas
          un uzdevumus, izmantojot mūsu produktus, kam ir vērtība."

          Daži no Alekseja klientiem – Bosch, Epson, Krievijas Dzelzceļš.

          Ilgus gadus bijis „Hrapunskas instrumentu rūpnīcas" vadošais partneris.

          Četru IronMan 70,3 sacensību dalībnieks.
          Biļešu kategorijas
          Pašreizējie dalības noteikumi ir spēkā līdz 2. jūlijam
          Standart
          155 eiro + PVN
          (195 eiro + PVN)
          (abas dienas no 10.00 līdz 13.30)
          Business
          185 eiro + PVN
          (275 eiro + PVN)
          (abas dienas no 10.00 līdz 13.30)
          VIP
          325 eiro + PVN
          (395 eiro + PVN)
          (abas dienas no 10.00 līdz 13.30)
          Komanda*
          135 eiro + PVN
          (195 eiro + PVN) par cilvēku
          (abas dienas no 10.00 līdz 13.30)

          *(3 un vairāk dalībnieku no viena uzņēmuma)

          Dāvana pirmajiem 10 klientiem, kas apmaksās dalību – praktisku video stundu komplekts par emocionālo intelektu pārdošanā.

          Par Business Education Plus
          Pasaules mēroga spīkeri no Rietumiem un spožākie biznesa treneri no Krievijas
          180+
          ORGANIZĒTIE BIZNESA SEMINĀRI
          8000+
          Uzņēmēju un TOP menedžeru apmeklējuši mūsu seminārus
          40+
          UZAICINĀTIЕ SPĪKERI

          Uzņēmums Business Education Plus palīdz biznesa īpašniekiem un vinu komandām sistēmiski paaugstināt profesionālsmu menedžmentā, pārdošanā, mārketingā, pārrunās, biznesa automatizācijā, pašizaugsmē. Kā? Rīkojām Latvijā atklātas un korporatīvas pirmklasīgu biznesa treneru (ieskaitot pasaules slaveno spikeru) meistarklases. Business Education Plus ir BNI, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedrs, ka arī reģistrēts Swedbank Business Network tīklā.

          2015. gada 20. martā rīkojām Rīgā starptautisko šovu "Reklāmas rīmu nakts".
          Martā, 2019. gadā, organizējām pirmo Latvijā konferenci mīlošiem vecākiem MamaPapa Forum.

          Kopš 2011. gada novembra ir organizēti vairāk nekā 170 semināru, meistarklašu, treniņu un konferenču . Lai piedalītos mūsu biznesa semināros Rīgā, ierodas arī biznesa īpašnieki un topmenedžeri no Anglijas, Baltkrievijas, Holandes, Igaunijas, Kazahstānas, Krievijas, Lietuvas, Moldovas, Ukrainas un Vācijas.

          "Sausa atlikumā" mūsu biznesa semināru dalībnieki saņem spēcīgu tehnoloģiju, instrumentu, paņēmienu, knifiņu klāsta koncentrātu, ko var nekavējoties sākt lietot un jau tuvākajās dienās un nedēļās iegūt pirmos rezultātus. Mūsu labāko biznesa treneru meistarklases/treniņi/konferences paredzētas uzņēmumu īpašniekiem, topmenedžeriem, mārketinga un pārdošanas direktoriem/menedžeriem un ir fokusētas viņu prasmju, iemaņu, kompetences, zināšanu un kvalifikācijas attīstībai, slīpēšanai un paaugstināšanai.
          Ar laba vēlējumiem jūsu biznesam, Ļevs Fainveics
          biznesa semināru kompānijas Business Education Plus vadītājs
          KONTAKTI
          PIERAKSTIES JAUNUMIEM
          Ar šo pieteikumu Jūs piekrītat privāto datu apstrādai un mūsu konfidencialitātes politikai
          © 2019 Business Education Plus
          Mājaslapas izstrāde: Probaks Group
          Biļetes veids
          Biļešu skaits
          +
          Ar šo pieteikumu Jūs piekrītat privāto datu apstrādai un mūsu konfidencialitātes politikai