"Kā jūs domājat, ja automašīnai vienlaikus ar abām kājām nospiež gāzes un bremžu pedāli – kā tā uzvedīsies?
No vienas puses, pateicoties profila grāmatu lasīšanai, dažādu treniņu apmeklēšanai, pārdevēji ir sev izvēlējušies saprotamākas, ērtākas tehnikas, pārdošanas paņēmienus un tos izmanto ar apskaužamu pastāvību. No otras puses – pastāvīgi meklē risinājumus savu pakalpojumu un produktu pārdošanas apjoma noturēšanai un palielināšanai. Tie pārdošanas menedžeri, kuru amatus daudzi uzņēmumi līdz šim nav pārdēvējuši, vēl arvien mēģina apvienot novecojušos pārdošanas paņēmienus ar ieteicamiem jaunajiem uzvedības paraugiem.
Tikmēr tirgus pastāvīgi mainās: nāk klajā jauni produkti, aktivizējas konkurenti, ir cita mērķauditorija: attīstītāka, pretenciozāka, arvien vairāk domājoša pirms lēmuma pieņemšanas par pirkuma veikšanu. Tādos apstākļos ir jāturpina nepārtraukti attīstīties, izmantojot praktiskas, mūsdienu realitātei adaptētas pārdošanas taktikas, turklāt atsakoties no tiem ieradumiem, kas tikai padziļina pircēju šaubas, noved pie atteikumiem un aiziešanas pie konkurentiem.
- Kā pārdevējam adaptēt savu uzvedību atbilstoši pašreizējai pircēja uzvedības loģikai?
- No kādām frāzēm un ieradumiem vajadzētu atteikties?
- Ko mainīt savās darbībās, lai palielinātu darījumu noslēgšanas koeficientu?
- Kā rīkoties, lai palielinātu atkārtotas pārdošanas daļu?
Mums ar jums ir vesela diena. Nāciet, un mēs to pavadīsim lietderīgi jums, jūsu pircējiem un jūsu uzņēmumiem!"
Esat gatavi noņemt kāju no bremžu pedāļa un spiest gāzi? Tad reģistrējieties uz Jevgeņija Gorjanska treniņu-praktikumu. 19 gadu prakses laikā viņš ir iemācījies pārdot un palīdz uzņēmumiem ne tikai noturēties uz ūdens, bet arī palielināt kompāniju apjomus un peļņu.