27. augustā

Tiešsaistē

Aleksandrs Fridmans

«Deleģēšana: rezultāts ar darbinieku rokām»

Efektīva uzdevumu nodošanas tehnoloģija to kvalitatīvai izpildei

Aleksandrs Fridmans par semināru
Kam šis seminārs dos praktisku labumu
  • Biznesa īpašniekiem, kas piedalās operatīvā uzņēmuma vadībā
  • Topmenedžeriem
  • Nodaļu un apakšvienību vadītājiem
  • HR direktoriem un personāla vadības speciālistiem
Apmācības priekšnosacījumi
Teorija un dzīve – kāpēc ir tā: zinām, ko vajag, taču nedeleģējam?
Nevajag kautrēties no vārdiem «ar darbinieku rokām» semināra virsrakstā. Tas ir mūsu darbs. Visi vadītāji zina, cik svarīgi deleģēt darbu un pilnvaras padotajiem kopumā un cik svarīgi to darīt pareizi. Taču realitātē ir milzum daudz deleģējamu darbu, ko veic paši vadītāji. Tam ir daudz iemeslu, bet vai tālab kļūst vieglāk?
Kurš vainīgs, ja netiek sasniegti vajadzīgie rezultāti?
Parasti mēs esam pieraduši vainot padotos, taču bieži viss sākas ar nepareizu deleģēšanu. Tas noved pie dažādiem kāzusiem, un turpmāk uzskats par deleģēšanas veltīgumu/neiespējamību jau attur vadītāju no jauniem centieniem «izmēģināt laimi».
Vai ir vērts ekonomēt laiku uz deleģēšanas rēķina?
Diezgan bieži vadītāji sliecas minimizēt deleģēšanas formātu, aprobežojoties ar tēžveida apspriešanu, kas turklāt norisinās «garāmejot». Aiz tā slēpjas gan neapzināti centieni visu izdarīt ātri, gan pārspīlēta vēlme redzēt padoto aktivitāti. Rezultāts diemžēl ir skumjš: nav laika pareizai pieejai, taču ir laiks, lai visu pārlabotu.
Ja gribi, lai viss izdarīts labi, dari pats?
Šis labi pazīstamais vadības apokrifs, kas savā būtībā ir melīgs apgalvojums, atspoguļo ne tik daudz patstāvību un izlēmību, cik vadības nemākulību, un pārvērš vadītāju par «pudeles kakliņu» struktūras ražotspējai.
Vai drīkst darīt darbu padoto vietā?

Bieži nākas dzirdēt: sak, vieglāk izdarīt pašam nekā skaidrot, kontrolēt utt. Vieglāk nebūt nenozīmē pareizi. Visu, ko iespējams deleģēt, vajag deleģēt. Vadītājs, kurš ārpus forsmažora apstākļiem pilda darbu padoto vietā, izdara amatpersonas noziegumu.
Pēc semināra jūs iegūsiet
1
Tehnoloģiju būtiskai padoto atdeves paaugstināšanai
2
Laika izbrīvēšanas principus savlaicīgai konceptuālu jautājumu risināšanai
3
Iespējas attaisnotai padoto kvalifikācijas attīstībai uzdevumu izpildes procesā
4
Padoto «atgriešanas» prakses neitralizācijas un profilakses metodes saistībā ar jūsu jau nodotajiem uzdevumiem
5
Nekaitīgas to darbu nodošanas padotajiem algoritmu, ko šobrīd veicat viņu vietā
6
Vingrinājumus jaunu zināšanu konvertēšanai prasmēs un vadības praksē
Semināra programma
  • 1
    Deleģēšana
    Kompetences loma execution sistēmā, apvienošanas ar citām vadības kompetencēm principi, tipiskas un nepareizas vadības paradigmas un pie kādām kļūdām tās noved
  • 2
    Kāpēc vadītāji nedeleģē darbu padotajiem
    Nepareizu pieeju un stereotipu analīze, struktūras sekas un atjaunināšanas veidi
  • 3
    Deleģēšanas «līmeņi»
    Kā un kāpēc gatavoties deleģēšanai, pie kā noved nepareizs padoto kvalifikācijas un motivācijas novērtējums, deleģējot darba uzdevumus, kā izvairīties no šīs kļūdas un ko ņemt vērā, izmantojot deleģēšanas līmeņa paaugstināšanu darbinieku kvalifikācijas attīstībai
  • 4
    Pretošanās deleģēšanai
    Kāpēc tā rodas, kādi faktori var pastiprināt bāzes līmeni, pretošanās atklātās un slēptās formas, vadītāja tipiskākās kļūdas pretošanās gadījumā, kā diagnosticēt, profilaktēt un neitralizēt
  • 5
    «Atgriezeniskā deleģēšana»
    Kāpēc jau uzticēts darbs atgriežas pie vadītāja, kā pieradināt padotos patstāvīgi risināt to, kas ietilpst viņu pienākumos, un kā veidot pareizu kultūru attieksmē pret darbu
  • 6
    Tikšanās organizēšanas noteikumi efektīvai deleģēšanai
    Kur un kāpēc nedrīkst deleģēt un saņemt informāciju, ko ņemt vērā, aprēķinot optimālo laiku, individuālais vai kolektīvais formāts, kā un ko drīkst deleģēt sapulcēs un sanāksmēs
  • 7
    Deleģēšanas svarīgākie aspekti
    Termiņi, kritēriji, informācijas veidi, pilnvaras, kuru izvēlēties un kā pareizi izklāstīt
  • 8
    Kas jādara padotajam deleģēšanas nobeigumā
    Saņemtā uzdevuma mērķis, vektori un analīzes metodes, atgriezeniskās saiknes ar vadītāju organizēšanas noteikumi
  • 9
    Kā un kāpēc pārbaudīt padotā domas par saņemto uzdevumu
    Iespējamo «zemūdens akmeņu» apzināšana un «palpējošo» jautājumu tehnoloģija
  • 10
    Ja jūsu padotais ir vadītājs
    Kā izsekot, atbalstīt un kontrolēt pareizu darba retranslāciju lejup pa hierarhijas kāpnēm
Aleksandrs Fridmans
Regulārā menedžmenta un personāla profesionālās ekspluatācijas eksperts
Dzimšanas gads: 1959
Pieredze biznesā: 32 gadi
Pieredze profesijā: 27 gadi
Profesija: konsultants un biznesa treneris
Statuss: konsultāciju uzņēmuma Amadeus Group, Rīga, Latvija vadošais partneris.
Eksperta kvalifikācija:
- regulārā menedžmenta ieviešana
- korporatīvās vadības precizitātes uzlabošana
- darbinieku profesionālās ekspluatācijas metožu apmācība

Autorprogrammas:
- «Homo Boss: Cilvēks Vadītājs» (vadītāju vadīšanas prasmju uzlabošana) – 5 pamatkursi, 17 semināri.
- «Karaļi un Kāposti: korporatīvās vadības MATDAĻA» (Pirmo Personu, īpašnieku un ģenerāldirektoru «pārkvalifikācija») - trīs kursi, 9 mācību dienas.

Ceļš uz profesiju: kopš 1988.gada kā uzņēmumu līdzdibinātājs un direktors nodarbojos ar sporta aprīkojuma vairumtirdzniecību un ražošanu. 1993.gadā, saglabājot līdzdalību uzņēmumos, kļuvu par biznesa konsultantu, virziens organizational development. Metodes īpatnība: uzņēmums tiek uzskatīts par savstarpēji savienotu elementu sistēmu, un pārmaiņām obligāti jāņem vērā to savstarpējā ietekme.

Konkurences priekšrocības: sistēmisms, tehnoloģiskums un kompleksa pieeja. Vienīgais eksperts, kurš ar saviem semināriem aptver visas kompetences, kuras nepieciešamas vadītājam darbinieku profesionālai vadīšanai.

Kredo: «Jā» - tehnoloģijām, «Nē» - burvju tabletēm.

Konsultāciju projektu un īpašo korporatīvo programmu ieviešanas segmenti vadītāju kvalifikācijas paaugstināšanai: vairumtirdzniecība FMCG jomā, В2В tirdzniecība un pakalpojumi, ražošana, bankas, finanšu pakalpojumi, tīkla mazumtirdzniecība, u.c.

Šodienas prakse: kā konsultants - nodrošinu Klienta korporatīvās pārvaldības sistēmas izmaiņu attīstību un ieviešanu. Kā biznesa treneris – mācu vadītājiem uzņēmuma vadības un darbinieku profesionālās ekspluatācijas metodes, pamatojoties uz regulāro menedžmentu. Vairāku uzņēmumu akcionāru un direktoru padomes loceklis: kā neatkarīgs direktors veicinu biznesa stratēģisko attīstību un / vai operatīvās vadības kvalitātes uzlabošanu.

Klientu lokā: GUP «Vodokanal Sankt-Petersburg», АО «VERTEKS», «Norilskiy nickel», «Gazprom neft», «Inter RАО EES Rossii», «Nobel Oil», «Macdonalds Rossia», «BARKLI», «Bashneft», «Tomskneft», «ROSNO‑МS», «Yamalgazinvest», «ALADUSHKIN Grupp», «SPLAT», «Rostovskaya Niva», «Brusnika», «Farmstandart», GK «Farmaimpeks», «Invar», «Sberbank», «BMW-Bank», «SOVKOMBANK», «Donskoy Tabak», «Myasnitskiy ryad», «Abamet», «Sladonezh», «ASKON», «Pokroff», «Armtek», «STA Logistik», «Intertransauto», «Savushkin Produkt», PET Technologies, «EKF», «BFT», «MIF», «Etazhi», «Tarkos», «Ekolend», «Zelyonaya Dolina», АО «Bashneftegeofizika», GK «Gremm Group Real Estate Management», «Sibintel holding», «Eksmo», «MC-Bauchemie».

Grāmatas:
1. «Jūs viņus vai viņi Jūs: darbinieku profesionālā ekspluatācija». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
2. «Jūs vai Haoss: regulārā menedžmenta profesionāla plānošana». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
3. «Kā sodīt darbiniekus: par ko, kādā nolūkā, kādā veidā». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
4. Grāmatas līdzautors «Biznesa cilvēka stresa pārvaldīšana». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
5. «Laika zagļi: kā sevi un darbiniekus atbrīvot no lieka darba». Izdevniecība «Bombora».

Autors: 15 mācību videosemināri un 12 audiosemināri.

Mājaslapa: www.asfridman.com

Facebook:
Personīgā lapa: www.facebook.com/a.s.fridman
Profesionālā lapa: https://www.facebook.com/fridman.management/
Semināra norise
2020. gada 27. augustā
9.30 – 10.00
9.30 – 10.00
Dalībnieku reģistrācija
10.00 – 11.30
10.00 – 11.30
Semināra sākums
11.30 – 12.00
11.30 – 12.00
Kafijas pauze | Networking
12.00 – 13.30
12.00 – 13.30
Semināra turpinājums
13.30 – 14.30
13.30 – 14.30
Pusdienas | Networking
14.30 - 16.00
14.30 - 16.00
Semināra turpinājums
16.00 - 16.30
16.00 - 16.30
Kafijas pauze | Networking
16.30 - 18.00
16.30 - 18.00
Semināra turpinājums un nobeigums
Biļešu kategorijas
Sākotnējie dalības noteikumi ir spēkā līdz 25. augustam
Standart
€275 + PVN
€235 + PVN
Dalība seminārā plkst. 10.00–18.00

Izdales materiāli
Pieteikt dalību
VIP
€475 + PVN
€395 + PVN
Dalība seminārā plkst. 10.00–18.00

Izdales materiāli

Jautājumu un atbilžu sesija (divas stundas) pēc 30 dienām

Elektronisks sertifikāts

Dāvana – spīkera viena grāmata (papīra formātā)

Semināra videoieraksts uz vienu mēnesi

Konsultācija (viena stunda; bez noilguma)
Pieteikt dalību
Par Business Education Plus
Pasaules mēroga spīkeri no Rietumiem un spožākie biznesa treneri no Krievijas
170+
Organizēto biznesa semināru, meistarklašu un konferenču
8000+
Uzņēmēju un TOP menedžeru apmeklējuši mūsu seminārus
40+
Uzaicināto spīkeru
Uzņēmums Business Education Plus palīdz biznesa īpašniekiem un vinu komandām sistēmiski paaugstināt profesionālsmu menedžmentā, pārdošanā, mārketingā, pārrunās, biznesa automatizācijā, pašizaugsmē. Kā? Rīkojām Latvijā atklātas un korporatīvas pirmklasīgu biznesa treneru (ieskaitot pasaules slaveno spikeru) meistarklases. Business Education Plus ir BNI, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedrs, ka arī reģistrēts Swedbank Business Network tīklā.

2015. gada 20. martā rīkojām Rīgā starptautisko šovu "Reklāmas rīmu nakts".
Martā, 2019. gadā, organizējām pirmo Latvijā konferenci mīlošiem vecākiem MamaPapa Forum.

Kopš 2011. gada novembra ir organizēti vairāk nekā 170 semināru, meistarklašu, treniņu un konferenču . Lai piedalītos mūsu biznesa semināros Rīgā, ierodas arī biznesa īpašnieki un topmenedžeri no Anglijas, Baltkrievijas, Holandes, Igaunijas, Kazahstānas, Krievijas, Lietuvas, Moldovas, Ukrainas un Vācijas.

"Sausa atlikumā" mūsu biznesa semināru dalībnieki saņem spēcīgu tehnoloģiju, instrumentu, paņēmienu, knifiņu klāsta koncentrātu, ko var nekavējoties sākt lietot un jau tuvākajās dienās un nedēļās iegūt pirmos rezultātus. Mūsu labāko biznesa treneru meistarklases/treniņi/konferences paredzētas uzņēmumu īpašniekiem, topmenedžeriem, mārketinga un pārdošanas direktoriem/menedžeriem un ir fokusētas viņu prasmju, iemaņu, kompetences, zināšanu un kvalifikācijas attīstībai, slīpēšanai un paaugstināšanai.
Ar laba vēlējumiem jūsu biznesam, Ļevs Fainveics
biznesa semināru kompānijas Business Education Plus vadītājs
KONTAKTI
PIERAKSTIES JAUNUMIEM
Ar šo pieteikumu Jūs piekrītat privāto datu apstrādai un mūsu konfidencialitātes politikai
© 2019 Business Education Plus
Mājaslapas izstrāde: Probaks Group