Aleksandrs Fridmans
atkal Latvijā!
Seminārs «Grupas darba vadība: sanāksmes, sesijas, prāta vētras» (tehnoloģijas, kā iegūt maksimālu atdevi no kopā saaicinātu darbinieku potenciāla).

Rīgā, Radisson Blu Daugava Hotel
4. februārī, 10.00-18.00
Aleksandrs Fridmans par semināru
Kam būs noderīgi piedalīties
  • Uzņēmumu īpašniekiem
  • TOP-menedžeriem
  • Vidējā līmeņa vadītājiem
  • HR direktoriem un speciālistiem darbā ar personālu
Apmācības priekšnoteikumi
Vai ir vērts apvienot darbiniekus?
Gandrīz visos avotos, kas apraksta efektīvas vadības metodes, ir ieteikumi par darbinieku intelekta apvienošanas lietderību. Bet tomēr ne vienmēr tiek panākta sinerģija: cilvēki, bieži vien, nemaz neizpauž savas labākās īpašības.
Sanāksmes – ar ko vadītāji ir neapmierināti?
Tā vietā, lai apspriestu un iesniegtu vērtīgus priekšlikumus, darbinieki pauž neatbilstošas ambīcijas, ieņem destruktīvu – aizsardzības pozīciju, strīdas viens ar otru, novirza sarunu uz citu tēmu, dod priekšroku paklusēt, nodarbojas ar citām lietām.
Sanāksmes – ar ko neapmierināti ir dalībnieki?
Uz sanāksmēm tos uzaicina negaidīti, sanāksmju ir pārāk daudz un tiem neatliek laika citiem darbiem, sanāksmju tēmas nav aktuālas, vadītājs uzspiež savu viedokli, un dienas kārtība netiek ievērota. Kā arī pieņemtie lēmumu netiek realizēti.
Neefektīvas tikšanās un sanāksmes – kā tas ietekmē uzņēmumu?
Kolektīvi zaudēts laiks, atlikti uzdevumi, vadītāja autoritātes krišanās, lojalitātes samazināšanās pret uzņēmumu, pieņemto lēmumu sabotāža, pārmērīga konfliktēšana starp nodaļām, darba ražīguma krišanās.
Sanāksmes – labums, vai - ļaunums?

Manuprāt, ka jebkura veida grupas darbu būtu pamatoti vērtēt, kā "instrumentu". Pārējais ir atkarīgs no lietotāja galvas un rokām. Izprotot iespējamās kļūdas, kā arī pamatprincipus un pareizas lietošanas metodes, mēs varam gūt maksimālu labumu no darbinieku intelekta, zināšanām un pieredzes
Pēc semināra Jūs iegūsiet
1
Izpratni un iespēju novērst raksturīgākās un seku ziņā dārgas kļūdas, organizējot grupas darbu
2
Principus, tehnoloģijas un metodes, kā racionāli izmantot uzņēmuma «cilvēkkapitālu»
3
Vadības lēmumu kvalitātes uzlabošanos - pateicoties iespējai izmantot darbiniekiem «uz vietām» zināmo informāciju
4
Ietekmes «sviru» darbinieku motivācijas un lojalitātes paaugstināšanai - palielinot viņu iesaisti lēmumu pieņemšanā
5
Attiecību destruktīvisma mazināšanos komandā - pateicoties lielākai darbinieku apmierinātībai par kopīgo darbu
6
Personāla atkarības samazināšanos - pareizi organizējot atklātu diskusiju starp ekspertiem
Semināra programma
[!] Uzmanību [!] seminārs nekādā veidā neietekmē «komandas veidošanas» tehnoloģijas
  • 1
    Kā un kad grupas darbu iespējams aizstāt ar «mūsdienu metodēm»
    Un – galvenais – vai to ir vērts darīt, kas jāzina vadītājam, lai nezaudētu kontaktu ar darbiniekiem.
  • 2
    Sanāksmju veidi
    Formāts, mērķis, galvenie efektivitātes elementi un lietošanas piemērotība dažādās darba situācijās.
  • 3
    Grupas izturēšanās
    Slēptās likumsakarības, to ārējās izpausmes, iespējamās grūtības un to pārvarēšanas veidi.
  • 4
    Efektīva komandas darba vadība
    Pamattehnoloģijas, svarīgas pielietošanas nianses un to izmantošanas piemērotība dažādās situācijās.
  • 5
    Kā pareizi sagatavot sapulci
    Raksturīgākās vadītāja kļūdas, to negatīvās sekas un pareizās pieejas izpratne.
  • 6
    Kā efektīvi vadīt sapulci
    Raksturīgākās vadītāja kļūdas, to negatīvās sekas un pareizās pieejas izpratne.
  • 7
    Kā nodrošināt precīzu pieņemto lēmumu izpildi
    Raksturīgākās vadītāja kļūdas, to negatīvās sekas un pareizās pieejas izpratne.
  • 8
    Kā rīkot «līdzvērtīgo» sanāksmi
    Sanāksmes organizēšana, tās rīkošana un risinājumu ieviešana, darbā ar kolēģiem, rada daudz kļūdu un grūtību, kas izraisa gan vienreizējas, gan sistēmiskas problēmas.
  • 9
    Kā pareizi piedalīties sapulcē, kuru rīko jūsu padotais
    Ar kādu nolūku, raksturīgākās vadītāja kļūdas, negatīvās sekas un kā no tā izvairīties.
  • 10
    Prāta vētra
    Kādam nolūkam tā paredzēta un kā to vadīt tā, lai rezultāts būtu patiess izrāviens, nevis ambīciju un mežonīgu fantāziju konkurss.
  • 11
    Sesija
    Kam var noderēt un kā efektīvi to vadīt, lai nodrošinātu efektīvu risinājumu izstrādi un uzlabotu sadarbību.
Aleksandrs Fridmans
Regulārā menedžmenta un personāla profesionālās ekspluatācijas eksperts
Dzimšanas gads: 1959
Pieredze biznesā: 32 gadi
Pieredze profesijā: 27 gadi
Profesija: konsultants un biznesa treneris
Statuss: konsultāciju uzņēmuma Amadeus Group, Rīga, Latvija vadošais partneris.
Eksperta kvalifikācija:
- regulārā menedžmenta ieviešana
- korporatīvās vadības precizitātes uzlabošana
- darbinieku profesionālās ekspluatācijas metožu apmācība

Autorprogrammas:
- «Homo Boss: Cilvēks Vadītājs» (vadītāju vadīšanas prasmju uzlabošana) – 5 pamatkursi, 17 semināri.
- «Karaļi un Kāposti: korporatīvās vadības MATDAĻA» (Pirmo Personu, īpašnieku un ģenerāldirektoru «pārkvalifikācija») - trīs kursi, 9 mācību dienas.

Ceļš uz profesiju: kopš 1988.gada kā uzņēmumu līdzdibinātājs un direktors nodarbojos ar sporta aprīkojuma vairumtirdzniecību un ražošanu. 1993.gadā, saglabājot līdzdalību uzņēmumos, kļuvu par biznesa konsultantu, virziens organizational development. Metodes īpatnība: uzņēmums tiek uzskatīts par savstarpēji savienotu elementu sistēmu, un pārmaiņām obligāti jāņem vērā to savstarpējā ietekme.

Konkurences priekšrocības: sistēmisms, tehnoloģiskums un kompleksa pieeja. Vienīgais eksperts, kurš ar saviem semināriem aptver visas kompetences, kuras nepieciešamas vadītājam darbinieku profesionālai vadīšanai.

Kredo: «Jā» - tehnoloģijām, «Nē» - burvju tabletēm.

Konsultāciju projektu un īpašo korporatīvo programmu ieviešanas segmenti vadītāju kvalifikācijas paaugstināšanai: vairumtirdzniecība FMCG jomā, В2В tirdzniecība un pakalpojumi, ražošana, bankas, finanšu pakalpojumi, tīkla mazumtirdzniecība, u.c.

Šodienas prakse: kā konsultants - nodrošinu Klienta korporatīvās pārvaldības sistēmas izmaiņu attīstību un ieviešanu. Kā biznesa treneris – mācu vadītājiem uzņēmuma vadības un darbinieku profesionālās ekspluatācijas metodes, pamatojoties uz regulāro menedžmentu. Vairāku uzņēmumu akcionāru un direktoru padomes loceklis: kā neatkarīgs direktors veicinu biznesa stratēģisko attīstību un / vai operatīvās vadības kvalitātes uzlabošanu.

Klientu lokā: GUP «Vodokanal Sankt-Petersburg», АО «VERTEKS», «Norilskiy nickel», «Gazprom neft», «Inter RАО EES Rossii», «Nobel Oil», «Macdonalds Rossia», «BARKLI», «Bashneft», «Tomskneft», «ROSNO‑МS», «Yamalgazinvest», «ALADUSHKIN Grupp», «SPLAT», «Rostovskaya Niva», «Brusnika», «Farmstandart», GK «Farmaimpeks», «Invar», «Sberbank», «BMW-Bank», «SOVKOMBANK», «Donskoy Tabak», «Myasnitskiy ryad», «Abamet», «Sladonezh», «ASKON», «Pokroff», «Armtek», «STA Logistik», «Intertransauto», «Savushkin Produkt», PET Technologies, «EKF», «BFT», «MIF», «Etazhi», «Tarkos», «Ekolend», «Zelyonaya Dolina», АО «Bashneftegeofizika», GK «Gremm Group Real Estate Management», «Sibintel holding», «Eksmo», «MC-Bauchemie».

Grāmatas:
1. «Jūs viņus vai viņi Jūs: darbinieku profesionālā ekspluatācija». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
2. «Jūs vai Haoss: regulārā menedžmenta profesionāla plānošana». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
3. «Kā sodīt darbiniekus: par ko, kādā nolūkā, kādā veidā». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
4. Grāmatas līdzautors «Biznesa cilvēka stresa pārvaldīšana». Izdevniecība «Dobraja Kniga».
5. «Laika zagļi: kā sevi un darbiniekus atbrīvot no lieka darba». Izdevniecība «Bombora».

Autors: 15 mācību videosemināri un 12 audiosemināri.

Mājaslapa: www.asfridman.com

Facebook:
Personīgā lapa: www.facebook.com/a.s.fridman
Profesionālā lapa: https://www.facebook.com/fridman.management/
Semināra norise
2020. gada 4. februārī
9.30 – 10.00
9.30 – 10.00
Dalībnieku reģistrācija
10.00 – 12.00
10.00 – 12.00
Semināra sākums
12.00 – 12.30
12.00 – 12.30
Kafijas pauze | Networking
12.30 – 14.00
12.30 – 14.00
Semināra turpinājums
14.00 – 15.00
14.00 – 15.00
Pusdienas | Networking
15.00 - 16.30
15.00 - 16.30
Semināra turpinājums
16.30 - 17.00
16.30 - 17.00
Kafijas pauze | Networking
17.00 - 18.00
17.00 - 18.00
Semināra turpinājums un nobeigums
Semināra cena
Par Business Education Plus
Vadošākie pasaules spīkeri no ASV, Kanādas, Austrālijas, Krievijas, Ukrainas, Baltkrievijas un Latvijas
170+
Biznesa semināri organizēti
5000+
Uzņēmēju un TOP menedžeru apmeklējuši mūsu seminārus
25+
Spīkeri uzaicināti
Uzņēmums Business Education Plus palīdz biznesa īpašniekiem un vinu komandām sistēmiski paaugstināt profesionālsmu menedžmentā, pārdošanā, mārketingā, pārrunās, biznesa automatizācijā, pašizaugsmē. Kā? Rīkojām Latvijā atklātas un korporatīvas pirmklasīgu biznesa treneru (ieskaitot pasaules slaveno spikeru) meistarklases. Business Education Plus ir BNI, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedrs, ka arī reģistrēts Swedbank Business Network tīklā.

2015. gada 20. martā rīkojām Rīgā starptautisko šovu "Reklāmas rīmu nakts".
Martā, 2019. gadā, organizējām pirmo Latvijā konferenci mīlošiem vecākiem MamaPapa Forum.

Kopš 2011. gada novembra ir organizēti vairāk nekā 170 semināru, meistarklašu, treniņu un konferenču . Lai piedalītos mūsu biznesa semināros Rīgā, ierodas arī biznesa īpašnieki un topmenedžeri no Anglijas, Baltkrievijas, Holandes, Igaunijas, Kazahstānas, Krievijas, Lietuvas, Moldovas, Ukrainas un Vācijas.

"Sausa atlikumā" mūsu biznesa semināru dalībnieki saņem spēcīgu tehnoloģiju, instrumentu, paņēmienu, knifiņu klāsta koncentrātu, ko var nekavējoties sākt lietot un jau tuvākajās dienās un nedēļās iegūt pirmos rezultātus. Mūsu labāko biznesa treneru meistarklases/treniņi/konferences paredzētas uzņēmumu īpašniekiem, topmenedžeriem, mārketinga un pārdošanas direktoriem/menedžeriem un ir fokusētas viņu prasmju, iemaņu, kompetences, zināšanu un kvalifikācijas attīstībai, slīpēšanai un paaugstināšanai.
Ar laba vēlējumiem jūsu biznesam, Ļevs Fainveics
biznesa semināru kompānijas Business Education Plus vadītājs
KONTAKTI
PIERAKSTIES JAUNUMIEM
Ar šo pieteikumu Jūs piekrītat privāto datu apstrādai un mūsu konfidencialitātes politikai
© 2019 Business Education Plus
Mājaslapas izstrāde: Probaks Group