Aleksandra Fridmana (Latvija) seminārs — "Bizness ‒ KĀ PULKSTENIS!"

Beidzot atkal klātienē + tiešsaistē
Metodes operātīvas vadības sistēmas uzstādīšanai un topmenedžeru pārvaldībai
31. martā Rīgā, Radisson Blu Daugava Hotel
Kam būs noderīga dalība
1
Uzņēmumu īpašniekiem, kuri neplāno slēgt savu uzņēmumu
2
Direktoriem, kuri iekdienā vada uzņēmumus
Mācību priekšnoteikumi
"Ceļasoma bez roktura" jeb kāpēc īpašnieki nogurst no sava biznesa?
Kā iziet no operātīvas vadības?, "Cik var strādāt?", "Kā atrast cilvēku, kuram beidzot var nodot vadību?" Šādus jautājumus bieži uzdod uzņēmumu īpašnieki pēc triju četru gadu vadīšanas.
Problēma ir tajā, ka īpašnieks jūtas nevis kā kapteinis uz okeāna lainera,
bet kā ekvilibrists, kurš ik dienu cenšas noturēt līdzsvaru uz lielas, pēc uzbūves ir
nesaprotamu un daudzveidīgu priekšmetu kaudzes. Kāda gan te var būt mērķtiecīga attīstība? Katra diena rada jaunas problēmas: jāaizlāpa "caurumi", jāizlabo svešas kļūdas un jādara darbs to cilvēku vietā, kurus apstiprinājāt amatā un kuriem maksājat algu.
Protams, šāda situācija nogurdina, jo tai arī neredz ne galu, ne malu, bet ikviena diena nes jaunus pārsteigumus ‒daudzveidīgus pēc formas un diemžēl vienādus pēc satura. Rodas izdegšana, nogurums un sajūta, ka darāt Sīzifa darbu. Īpašnieks it kā cenšas peldēt ķīselī: daudz kustību, maz virzības.

"Operātīvas vadības?": noregulēt nevar iziet ‒ kur likt komatu?
Protams, var sapņot, ka atradīsiet direktoru: reiz uz jūsu kabineta sliekšņa nostāsies profesionāls un absolūti godīgs cilvēks, kurš uzņemsies visas rūpes par jūsu biznesu, pārskatīs to, notīrīs, noregulēs un veiksmīgi vadīs, akurāti atdodot jums jūsu likumīgo peļņu. Savukārt jūs dzīvosiet sev par prieku, reizēm "tēvišķīgi" pieskatot notiekošo. Vai varēsiet, beidzot, nodarboties ar stratēģisko attīstību un tās pilnveidošanu.
Iespējams, no sirds ticat tam, savukārt man šādas cerības šķiet visai bīstama
alošanās. Pirms sapņojat par iziešanu no operātīvas vadības valgiem, tajos ir pareizi jāieiet un tie ir pareizi jānoregulē.

Neviens, izņemot jūs, nevarēs vadīt korporatīvās vadības sistēmas darba veidošanu. Jums var būt palīgi un līdzgaitnieki, bet neviens jūsu vietā nepadarīs jūsu darbu. Nevienam nevar atdot savu biznesu "iepakojumā" un cerēt uz brīnumu. Savukārt profesionālu direktoru noregulētai MATERIĀLAJAI DAĻAI atrast var. Lai gan, iespējams, nemaz negribēsiet atteikties no iespējas vadīt
savu biznesu.
Tikai labi noregulēts korporatīvais mehānisms ļauj īpašniekam noteikt gan uzņēmuma vadības apjomu, gan savas atbildības zonas, gad darba stundu skaitu ‒ apzināti un neapdraudot biznesu.

Mācīties pašam vai sūtīt direktoru?
Uzskatu, ka ir pareizi vismaz iegūt informāciju par to, ko pēc mācību beigšanas darīs esošais direktors vai šī amata kandidāts. Citādi riskējat kļūt par viņa uztveres un viedokļa ķīlnieku.
Tāpēc iesaku neizvairīties no izglītošanās. Un, protams, ja augstu vērtējat kāda augstākā ešelona vadītāja lojalitāti, viņa dalība būs visai noderīga, lai vienoti izprastu profesionālas vadības tehnoloģijas.

Kādi ir mācību rezultāti?
Nesolu, ka kļūs viegli, ‒ bez pūlēm panākumi nav iespējami. Taču jūsu bizness nesagādās jums stresu, un varēsiet izlemt, ko, kad un cik ilgi kaut ko darīt. Tomēr nevis uzreiz pēc zināšanu apguves, bet pēc apgūto tehnoloģiju ieviešanas jūsu uzņēmuma ikdienā. Cilvēki diemžēl bieži vien cer saņemt brīnumzāles tā saucamo "moderno pieeju" veidā. Ticība brīnumam nav iznīdējama.
Tā kā uzņēmuma organizācijas struktūra "nedarbojas", "uz urā" tiek uzklausīti mīti par "zilām holokrātijām" vienlaikus ar universālu lietderību sološiem scrum, agile un padomdevējiem. Jā, visas šīs pieejas var būt arī noderīgas... BET, tā kā tie ir uzlabojumi, tie nekādi nespēj kompensēt kļūdas korporatīvās MATERIĀLĀS DAĻAS bāzes elementu konstrukcijā un veidošanā. Lūk, iegūsiet principus un tehnoloģijas, lai patstāvīgi veiktu sava biznesa auditu, ar kompleksu un papildu uzstādījumu izstrādi un ieviešanu.
Savukārt, ja negribat patstāvīgi, izmantojot iegūtās metodikas, domāt par jums svarīgu atbilžu saņemšanu, bet cerat uz gataviem risinājumiem, kas mistiskā veidā būs piemēroti tieši jūsu biznesa vajadzībām, ņemot vērā visas tā īpatnības, manu semināru jums, visdrīzāk, nevajadzētu apmeklēt. Gatavu recepšu NEBŪS.
Semināra programma
1
Korporatīvā MATERIĀLĀ DAĻA
Kāpēc augšanas procesā rodas juceklis, kaitīgas sekas biznesam un kā izveidot strādājušo korporatīvās vadības sistēmu.
2
Biznesa attīstības stratēģija
Tipiskas pielietošanas kļūdas, kāpēc stratēģijas netiek izmantotas un izgāžas, un kā iegūt rezultātu tukšvārdības vietā.
3
Tirgus analīze
Kāpēc uzņēmumos šī funkcija ir virtuāla, kādus zaudējumu rada un kā saņemt vietas darba karti, nevis intuitīvu īdēšanu.
4
Organizācijas struktūra
Tipiskās "augšanas slimības", kāpēc īpašnieks iestieg ikdienā", kur rodas "privātais dzimtīpašums" un kā saņemt reālu "darba rasējumu".
5
Struktūra un paēduši kaķi
Kāpēc nepiepildās īpašnieka cerības par vadītāju iniciatīvu, precīza un atbildīga darba ar "pilnvarumatricu" ieviešana.
6
Struktūrvienību sadarbības struktūra un problēmas
Kāpēc īpašnieks kļūst par mūžīgo arbitru un kā novērst nodaļu egoismu.
7
Biznesa procesu reglamentēšana
Kāpēc un kad tā ir nepieciešama, kāpēc "reglamenti nedarbojas", lietošanas un noformēšanas tipisko kļūdu audits.
8
Bīstamība ‒ atkarība no personāla
Kāpēc rodas, kā un kur ierobežo biznesa vadību, efektīvu tās pilnveidošanas pasākumu kompleksa izstrāde.
Par Aleksandru Fridmanu
Regulārā menedžmenta eksperts.
Specializācija: korporatīvās vadības regulēšana un darbinieku profesionālas ekspluatācijas metodikas.

Dzimšanas gads: 1959

Pieredze uzņēmējdarbībā:
34 gadi

Profesija: konsultants un biznesa treneris, darba stāžs profesijā: 29 gadi.

Statuss:
uzņēmuma "Amadeus Group" (Rīga, Latvija) vadošais partneris.

Konkurences priekšrocības:
Sistēmiska pieeja un vadības metodiku tehnoloģiskums. Semināri aptver visas kompetences, kas vadītājam ir nepieciešamas, lai profesionāli ekspluatētu uzņēmumu un darbiniekus.

Pieredze konsultēšanā, darbs direktoru padomēs un uzņēmumu vadība īpašnieku uzdevumā ļauj izstrādāt un uzraudzīt pārmaiņu ieviešanu, ņemot vērā biznesa specifiku un uzņēmuma reālos resursus. Diemžēl plaša pretkrīzes vadības pieredze.

Konsultē īpašniekus, māca vadītājus.
Autorprogrammas
"Homo Boss: cilvēks vadošais"
(vadītāju pārvaldības kvalifikācijas paaugstināšana) ‒ 5 pamatkursi, 17 semināri
"Karaļi un kāposts: korporatīvās vadības materiālā daļa"
(atkārtotas pirmo personu, īpašnieku un ģenerāldirektoru mācības) ‒
trīs kursi, deviņas mācību dienas

Kredo: tehnoloģijām ‒ "Jā", brīnumtabletēm ‒ "Nē".

Aleksandra Fridmana grāmatas
Mājaslapa:
www.asfridman.com

Facebook:
Personīga lapa:: www.facebook.com/a.s.fridman
Profesionāla lapa: www.facebook.com/fridman.management/
Semināra norise
09:30 – 10:00
09:30 – 10:00
Dalībnieku registrācija, networking
10:00 - 11:30
10:00 - 11:30
Semināra sākums
11:30 - 12:00
11:30 - 12:00
Kafijas pauze, networking
12:00 - 13:30
12:00 - 13:30
Semināra turpinājums
13:30 - 14:30
13:30 - 14:30
Pusdienas, networking
14:30 - 16:00
14:30 - 16:00
Semināra turpinājums
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30
Kafijas pauze, networking
16:30 - 18:00
16:30 - 18:00
Semināra turpinājums un nobeigums
Dalības nosacījumi
Šie dalības nosacījumi ir spēkā līdz 29. martam
Business
295€ + PVN
(385€ + PVN)
  • Dalība seminārā (no 10:00 līdz 18:00)
  • Izdales materiāli
  • Divas kafijas pauzes
  • Pusdienas
  • Sertifikāts
  • Tīklošanas ar citiem dalībniekiem
Pieteikties
ONLINE Business
255€ + PVN
(345€ + PVN)
  • Dalība seminārā (no 10:00 līdz 18:00)
  • Izdales materiāli
  • Sertifikāts
Pieteikties
ONLINE VIP
455€ + PVN
(545€ + PVN)
  • Dalība seminārā (no 10:00 līdz 18:00)
  • Izdales materiāli
  • Sertifikāts
  • Jautajumu un atbilžu sesija ar A. Fridmanu (tiešsaistē, 60 minūtes)
  • Laimes forums (Mentālas labsajūtas konference) – piekļuve ierakstam uz 30 dienām
  • Piekļuve seminara ierakstam uz 7 dienām
Pieteikties
Par Business Education Plus
Pasaules slavenie spīkeri un labākie biznesa treneri no Krievijas
170+
Organizēto biznesa semināru, meistarklašu un konferenču
8000+
Uzņēmēju un TOP menedžeru apmeklējuši mūsu seminārus
40+
Uzaicināto spīkeru

Uzņēmums Business Education Plus palīdz biznesa īpašniekiem un vinu komandām sistēmiski paaugstināt profesionālsmu menedžmentā, pārdošanā, mārketingā, pārrunās, biznesa automatizācijā, pašizaugsmē. Kā? Rīkojām Latvijā atklātas un korporatīvas pirmklasīgu biznesa treneru (ieskaitot pasaules slaveno spikeru) meistarklases. Business Education Plus ir BNI, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedrs, ka arī reģistrēts Swedbank Business Network tīklā.

2015. gada 20. martā rīkojām Rīgā starptautisko šovu "Reklāmas rīmu nakts".
Martā, 2019. gadā, organizējām pirmo Latvijā konferenci mīlošiem vecākiem MamaPapa Forum.

Kopš 2011. gada novembra ir organizēti vairāk nekā 170 semināru, meistarklašu, treniņu un konferenču . Lai piedalītos mūsu biznesa semināros Rīgā, ierodas arī biznesa īpašnieki un topmenedžeri no Anglijas, Baltkrievijas, Holandes, Igaunijas, Kazahstānas, Krievijas, Lietuvas, Moldovas, Ukrainas un Vācijas. Pēdējo divu gadu laikā ("pandēmijas periodā") ir notikuši desmitiem tiešsaistes apmācību.

"Sausa atlikumā" mūsu biznesa semināru dalībnieki saņem spēcīgu tehnoloģiju, instrumentu, paņēmienu, knifiņu klāsta koncentrātu, ko var nekavējoties sākt lietot un jau tuvākajās dienās un nedēļās iegūt pirmos rezultātus. Mūsu labāko biznesa treneru meistarklases/treniņi/konferences paredzētas uzņēmumu īpašniekiem, topmenedžeriem, mārketinga un pārdošanas direktoriem/menedžeriem un ir fokusētas viņu prasmju, iemaņu, kompetences, zināšanu un kvalifikācijas attīstībai, slīpēšanai un paaugstināšanai.
Ar laba vēlējumiem jūsu biznesam, Ļevs Fainveics
biznesa semināru kompānijas Business Education Plus vadītājs.
KONTAKTI
PIERAKSTIES JAUNUMIEM
Ar šo pieteikumu Jūs piekrītat privāto datu apstrādai un mūsu konfidencialitātes politikai
© 2022 Business Education Plus
Mājaslapas izstrāde: @elias.racson