2024. gada 26. novembris, 9.00-16.30, Rīga, Park Inn by Radisson Riga Valdemara
Starptautiskais biznesa konsultants, stratēģis Garets Džonstons (Īrija)
Jauna meistarklase “Klientcentriskums biznesā. Pāreja no “izveidot foršāku produktu” uz “izveidot foršāku klientu” (Izrāviena izaugsmes vektors B2B un B2C uzņēmumiem Latvijā un ES valstīs)
Tādi runātāji kā Garets ļoti patīk biznesa auditorijai. Pateicoties viņa milzīgajai starptautiskajai pieredzei, uzkrātajām zināšanām, kolosālajam noverojuma līmenim un ekspertīzei.
Viņa citāts:
«Es neesmu orators vai runātājs klasiskā šī vārda nozīmē. Drīzāk es esmu praktiķis, kurš prot uzstāties. Esmu padomnieks lieliem un vidējiem uzņēmējiem visā Eiropā un Eirāzijā par biznesa attīstības stratēģiju, ideoloģiju un tehnoloģijām.

Man patīk tas, ko daru, un daru to, ko mīlu, un tāpēc esmu ļoti motivēts dalīties ar citiem uzņēmējiem savā pieredzē, zināšanās, secinājumos, ieskatos un ieteikumos, kas uzkrāti 30 gadu darba laikā visā pasaulē.»
Par ko ir meistarklase
2020-tajos gados Latvijas un Eiropas uzņēmējus un investorus sagaida milzīgas pārmaiņas, iespējas un riski. Tā rezultātā konkurences līmenis un intensitāte katrā attīstītā valstī un katrā nozarē vai tirgus segmentā pieaugs desmitkārtīgi salīdzinājumā ar pašreizējo situāciju.
Klientcentriskums ir galvenā pieeja, lai ikviens bizness 2020-tajos gados un turpmāk būtu aktuāls, pamanāms un vērtīgs. Daudzas lietas, kas šodien tiek uzskatītas par “konkurences priekšrocībām” biznesā (darījumu ātrums, loģistikas efektivitāte, klientu attiecību vadība utt.), tiks automatizētas un kļūs par “higiēnas normām” pēc noklusējuma. Uzņēmumiem būs nepieciešams fundamentālāks, ilgtspējīgāks un vērtīgāks konkurences atšķirības līmenis, ko nav iespējams nokopēt.
Meistarklasē apskatīsim, kā klientcentriskums darbojas praksē un kāpēc tas ir attīstības ceļš uzņēmumiem Eirāzijā un visā pasaulē. Klientcentriskā pieeja stratēģijai un vadībai aplūko klientus – gan ārējos, gan iekšējos – kā visvērtīgāko finanšu, tehnoloģisko un stratēģisko aktīvu jebkurā uzņēmumā (dzīves ilgums, LTV – 80+ gadi).
Šī pieeja prasa pilnīgi jaunu skatījumu uz win-win maksimizēšanu starp biznesu un klientiem. Pēc kāda laika attīstās augsti produktīva, iedvesmojoša un inovatīva, konceptuāli atšķirīga korporatīvā kultūra, kuru pat vislabākajam mākslīgajam intelektam būs grūti atdarināt.

Klientcentriskums ir biznesa ilgtspējīgas diferencēšanās atslēga pārmaiņu pilnajos divdesmitajos.

Klientcentriskums laika gaitā kļūs par obligātu pieeju ne tikai biznesa uzplaukumam, bet arī izdzīvošanai.
Kam ir lietderīgi piedalīties
  • Uzņēmumu īpašniekiem
  • Kompāniju vadītājiem (algotiem darbiniekiem)
  • Augstākā līmeņa vadītājiem
  • Investoriem
  • Mārketinga speciālistiem
  • Dažādu jomu / specializāciju konsultantiem
Pirmsnoteikumi meistarklasei
Lai gan vairākas lielas korporācijas jau ir paziņojušas par savu gaidāmo stratēģisko virzienu uz klientcentriskumu 2020. gadu sākumā, lielākā daļa uzņēmumu vadītāju gan Eiropā, gan Latvijā ne tikai nesaprot, kas ir klientcentriskums, bet arī neapzinās, ko tieši viņi nesaprot.
Daudzi uzskata, ka klientcentriskums ir “vēl vairāk uz klientiem orientēta” uzlabota versija tradicionālajai klientorientācijai, metaforisks ekvivalents trim šokolādītēm uz spilvena luksusa viesnīcā viena vietā.
Klientcentriskums ir radikāla, avangardiska un perspektīva pieeja biznesam
Tādējādi uzdevums ir padarīt šos aktīvus pēc iespējas vērtīgākus pēc iespējas ilgāku laiku. Klientcentriskuma uzmanības fokusā atrodas biznesa pamataktīvs – pats klients.
Meistarklases ietvaros mēs apskatīsim visradikālākās, veiksmīgākās un vīrusu veidā izplatītās pieejas klientcentriskumam trīs atsevišķos līmeņos:
makro līmenī (B2C, B2B un X2B2X uzņēmējdarbība daudzās ģeogrāfiskās vietās un dažādās vertikālajās/horizontālajās nozarēs),
mikro līmenī (Latvijas un ES tirgu specifika),
nano līmenī (kas jāmaina parastā biznesā un parastā uzņēmumā, lai sasniegtu un saglabātu klientcentriskumu).
Turklāt, kopā ar labākajām praksēm, mēs apskatīsim arī sliktākās: pievērsīsimies "neveiksmēm", iespaidīgākajām kļūmēm klientcentriskuma jomā, no tām gūtajām mācībām un to ietekmi uz jebkura biznesa stratēģiju.
Klientcentriskums ir daudz radikālāks. Būtībā klientcentriskums aplūko pašus klientus kā svarīgāko uzņēmuma kapitāla aktīvu. Izmantojot "aktīvu pārvaldības" principus, katras attiecības ar klientu kļūst par investīciju objektu, kuram jābūt amortizētam un jāpalielina kapitāla vērtība, nevis vienkārši jāieraksta kā tekošā perioda operatīvie izdevumi un ienākumi. Katras attiecības ar klientu kļūst par individuālu biznesa plānu.
Meistarklases uzdevums
Šīs meistarklases uzdevums ir stimulēt, vadīt un apmācīt uzņēmējus, augstākā līmeņa vadītājus un investorus veidot ilgtspējīgu un vērtīgu tirgus diferenciāciju, izmantojot klientcentrētu stratēģisko pieeju, lai atjaunotu pašreizējās savu uzņēmumu:
Ir svarīgi atcerēties, ka klientcentriskums, cik tas šķiet pārsteidzoši, ir viss par klientiem. Tas nozīmē, ka jebkura biznesa X izaugsmes un diferenciācijas stratēģija, kuru izvēlamies, ir jābalsta uz tā paša biznesa X klientu izaugsmes un diferenciācijas
stratēģijām.
stratēģijas (segmenti, ieinteresētās puses, produkti, pakalpojumi, risinājumi, kanāli, biznesa modeļi, partneri),
ideoloģijas (misija, vīzija, ambīcijas, kultūra),
tehnoloģijas (ceļa karte, UX/UI, CX/CJM, AI/BI, DeFi, web3).
Klientcentrētās bankas kļūst bagātākas, darot savus klientus bagātākus, piedāvājot viņiem visaptverošus aktīvu pārvaldības risinājumus, kamēr “klientorientētās” bankas vienkārši pārdod viņiem arvien vairāk un vairāk lielisku produktu un pakalpojumu.
Klientcentrētība ir efektīva, jo tā ir radikāla un dziļa. Klientcentriskuma visumā uzņēmuma panākumi nevar pastāvēt bez klientu panākumiem, un jo lielāki ir klientu panākumi, jo lielāki ir uzņēmuma panākumi. Tā ir dzelžaina, simetriska un neticami bagāta cēloņsakarību ķēde.
Turklāt pasaulē, kur līdz 2030. gadam lielākajai daļai B2C un B2B pircēju un pārdevēju palīdzēs pieņemt lēmumus par pirkumiem un izdevumiem mākslīgā intelekta personīgie asistenti ar pasaules līmeņa specializētām zināšanām visās iespējamās nišās un visu preču/pakalpojumu kategorijās, klientcentrētība ir vienīgā dzīvotspējīgā stratēģija. Kāpēc? Tāpēc, ka patiesi klientcentrētus risinājumus vienmēr ieteiks personīgie asistenti, jo tie ir ieprogrammēti, lai maksimizētu pozitīvos rezultātus saviem individuālajiem saimniekiem – cilvēkiem.
Klientcentriskums – kompleksa pieeja meistarklasei un tās dalībniekiem
Vēlamies, lai jūs, dalībnieki, pēc meistarklases pamestu zāli ne tikai ar jaunām zināšanām un prasmēm, bet arī iedvesmoti, ar jauniem plāniem un idejām ieviest klientcentrisku revolūciju savos uzņēmumos.
Meistarklases laikā izskatīsim visveiksmīgākos piemērus no visa pasaules uzlabotā B2B un B2C biznesa pārejas no "klienta orientācijas" uz "klienta centriskumu."
Mēs apskatīsim arī spilgtākos B2B un B2C klientcentriskuma gadījumus no dažādiem pasaules reģioniem (Eiropa, Ķīna, ASV, Indija utt.).
Analizēsim konkrētus produktus, pakalpojumus, integrētus risinājumus, pārdošanas, mārketinga un apkalpošanas kanālus, alianses un partnerības, biznesa modeļus un organizācijas struktūras, kas aptver dažādas B2B un B2C nozares: no B2B un B2C apdrošināšanas, finanšu un IT pakalpojumiem līdz B2B un B2C juridiskajiem, reklāmas un mārketinga pakalpojumiem, kā arī B2B SaaS, B2B un B2C tirgus laukumiem utt. Mēs izskatām gan panākumus, gan neveiksmes, un diskutējam par iegūtajām mācībām Latvijas B2B un B2C sektoram, ņemot vērā vietējās īpatnības 2024.–2025. gadā.
Programma (3 moduļi)
Meistarklase tiek dalīta trīs moduļos – Makro, Mikro un Nano
01
Gaidāmais sestais Kondratjeva tehnoloģiskais cikls ir vērsts uz cilvēkiem — viņu komfortu, izaugsmi, attīstību, izdzīvošanu un labklājību.

Klientcentriskums ir labākā biznesa paradigma gan sestajam ciklam, gan Latvijas un pasaules pašreizējam pārejas posmam starp piekto un sesto ciklu. Tādēļ divdesmitie gadi kļūs par vienu no nozīmīgākajām desmitgadēm vēsturē. Šajā desmitgadē cilvēce pāries no esošās tirdzniecības un rūpniecības laikmeta (kas pastāv kopš 1780. gadiem) uz nākamo laikmetu — zinātniski-kibernētisko.

Šo jauno laikmetu raksturos nesalīdzināmi ambiciozāki, ilgtspējīgāki un ātrāki cilvēces attīstības virzieni visos līmeņos: tehnoloģijās, sabiedrībā, ekonomikā, politikā un biznesā. Tā kā šī? " migrācija" saistīsies ar milzīgu varas, bagātības un ietekmes pārdali pasaulē, gaidāmā desmitgade raksturosies arī ar intensīvu konkurenci starp plašu ieinteresēto pušu loku. 2020. gadi būs īpaši nemierīgs laiks ar daudziem krīzēm, sabrukumiem un satricinājumiem "melnā gulbja" veidā.

Šīs sesijas ietvaros mēs skaidrosim, kādēļ tā notiek un ko tas viss nozīmē:

Biznesa klimats: dziļa recesija Rietumos, "viss kā pakalpojums", visaptveroša savienojamība, pāreja no mākslīgā intelekta uz papildināto intelektu.

Stratēģiskais konteksts: Kondratjeva 6. vilnis, stagflācija, kari, krīzes un sabrukumi, šoka terapija, haosa inženierija.

Ģeopolitika: multipolaritāte, deglobalizācija, reshoring un lokalizācija, īpaši intensīvs bizness, sankcijas.

Tehnoloģijas: web3 kriptonomika, 5. un 6. industriālais laikmets, kombinētās MBNRIC tehnoloģijas, IP/R analogo revolūciju aizstāj digitālā, visas "ieviešanas" ir automatizētas, analītika no prognozējošās līdz paredzošajai.

Ekonomika: jauni hibrīdie ekonomiskie modeļi, valsts sociālisms + valsts kapitālisms + privātais kapitālisms, makroekonomiskā programmēšana.

Biznesa plānošana: mērķtiecība, sociālais kapitāls + finanšu kapitāls.

Biznesa modeļi: 2D-lineārs, 3D-platforma, 4D- un 5D — decentralizēts P2P blokķēdes modelis.

Lietošanas metodes: jauni risinājumi jaunām problēmām, luksusa demokratizācija.

Stratēģiskās sekas: "darīt lietas pareizi" kļūst mazāk svarīgi nekā "darīt pareizās lietas" Nepieciešams: drosmīga vīzija + konkrēta misija + elastīgas, kā ūdens, stratēģijas.
02
03
Meistarklases grafiks
08:30 – 9:00
08:30 – 9:00
Dalībnieku reģistrācija
09:00 – 10:30
09:00 – 10:30
Meistarklases sākums
10:30 – 10:50
10:30 – 10:50
Kafijas pauze, tīklošanās
10:50 – 12:20
10:50 – 12:20
Turpinājums
12:20 – 13:10
12:20 – 13:10
Pusdienas, tīklošanās
13:10 – 14:40
13:10 – 14:40
Turpinājums
12:40 – 15:00
12:40 – 15:00
Kafijas pauze, tīklošanās
15:00 – 16:30
15:00 – 16:30
Meistarklases turpinājums un noslēgums
Cenas
Sekojošie nosacījumi dalībai ir spēkā līdz 24. novembrim

Meistarklases darba valoda ir krievu
Bronze (vēl ir 17 no 30 vietām)
dalība meistarklasē (no 9.00 līdz 16.30)
runātāja prezentācija
185 eiro + PVN (195 eiro + PVN)
Silver
viss, kas iekļauts Bronze paketē
vietas pie galdiem
divi kafijas pārtraukumi
265 eiro + PVN (295 eiro + PVN)
pusdienas
sertifikāts
sēdvietas nav pie galdiem
tīklošanās ar citiem dalībniekiem
Gold (tikai 7 vietas)
viss, kas iekļauts Silver paketē
pusdienas ar runātāju
485 eiro + PVN (545 eiro + PVN)
Platinum (vēl ir 2 no 3 vietām)
viss, kas iekļauts Gold paketē
vakariņas ar runātāju (25. novembrī vakarā)
individuāla konsultācija ar runātāju (1 stundu)
975 eiro + PVN (995 eiro + PVN)
jautājumu un atbilžu sesija (tiešsaistē, 60 minūtes)
apmaksāta autostāvvieta
vietas pirmā rindā
Runātājs
(Purpose-As-A-Service) uzņēmuma dibinātājs un vadītājs
Gārets Mārtins Džonstons, dzimis Dublinā (Īrija), ir poliglots (runā astoņās valodās) un multikulturāla personība (dzīvojis un strādājis 14 valstīs).

Mārketinga un klientu stratēģijas konsultants, vizionārs, pētnieks un padomdevējs. Kā runātājs B2B, B2C, C2B, B2Me/US un B2B2X segmentiem viņš uzstājas ar tēmām par klientcentrisku stratēģisko mārketingu, klientu sajūsmināšanu/panākumiem, analogo un digitālo transformāciju, pieprasījuma veidošanu, vērtību piedāvājumu un produktu/pakalpojumu inovācijām, satura mārketingu un daudzkanālu klientu apkalpošanu.

Garretam ir vairāk nekā 30 gadu praktiskā un patiesi globālā pieredze visos mārketinga, stratēģiskās pārdošanas un biznesa attīstības aspektos. Pirms savas konsultāciju kompānijas epiphany™ dibināšanas Garrets strādāja vadošos amatos stratēģijas, mārketinga un pārdošanas jomā vadošajos multinacionālajos uzņēmumos, tostarp Cable & Wireless, Digicel, Cap Gemini, E&Y, PwC, MTS un Avaya.
Lasīt vairāk
Par organizatoru
Uzņēmums Business Education Plus – www.bep.lv https://www.facebook.com/BusinessEducationPlus/ . Kopš 2011. gada mēs organizējam noderīgas apmācības dažādu biznesa kompetenču apgūšanai (tādās jomās kā menedžments, personāla vadība, pārdošana, mārketings, pārrunas, līderība, sociālie tīkli, produktivitāte, personīgie finanšu un investīcijas, Ai). Mēs esam uzaicinājuši uz Rīgu vairākus pasaulē atzītus runātājus – Braienu Treisiju, Allanu Pīzu, Iсhaku Adizesu, Karstenu Bredemeieru, Robertu Alenu, Maršalu Goldsmitu. 13 gadu laikā esam sarīkojuši apmēram 200 seminārus, meistarklases, treniņus, konferences (klātienē), kā arī vairākus desmitus tiešsaistes apmācību (pandēmijas laikā).

Uz mūsu biznesa semināriem Rīgā atbrauc uzņēmumu īpašnieki un augstākā līmeņa vadītāji no Anglijas, Vācijas, Nīderlandes, Kazahstānas, Lietuvas un Igaunijas.

Kopš 2022. gada decembra mēs regulāri organizējam biznesa tīklošanās pasākumus. Šāda formāta tikšanās jau notikušas 15 reizes.

Ar vislabākajiem vēlējumiem Jūsu biznesam,
Levs Fainveics – uzņēmuma Business Education Plus dibinātājs, ar daudzu gadu
pieredzi biznesa apmācību un tīklošanas pasākumu organizēšanā
( https://www.linkedin.com/in ).
Pierakstīties jaunumiem
Ar šo pieteikumu Jūs piekrītat privāto datu apstrādai un mūsu konfidencialitātes politikai
© 2023 Business Education Plus
Mājaslapas izstrāde: @elias.racson